Reklama wielkości kamienicy? A może dziesięciopiętrowego bloku? Tak, to możliwe. Czy mówimy o muralu? A może o puszczonej po ścianie serii billboardów? Trzeba powiedzieć, że byłoby to rozwiązanie, jednak kiedy chodzi o obraz widoczny ze sporej odległości, który przyciąga uwagę, zanim jeszcze jego treść stanie się czytelna to najlepszy będzie wallboard.
Współcześnie nie tylko każdy produkt, ale i wydarzenia, usługi, lub wartości społeczne potrzebują reklamy oraz jej odpowiedniego zastosowania. Komunikaty promocyjne wymagają stosownego nośnika reklamy oraz dobrze zaplanowanej strategii emisji w odpowiednio przygotowanych kampaniach.
W trakcie planowania kampanii marketingowej, podczas analiz możliwości reklamy zewnętrznej niemal zawsze pojawia się określenie „citylight”. Co ono oznacza?
Reklama zewnętrzna przybiera różne postaci, dobierane do kam- panii promocyjnych i marketin- gowych w zależności od strategii.Reklama zewnętrzna przybiera różne postaci, dobierane do kam- panii promocyjnych i marketin- gowych w zależności od strategii.
Reklama outdoorowa należy do najpopularniejszych metod promocji, wykorzystywanych nie tylko przez przedsiębiorstwa, ale również organizacje społeczne, urzędy, placówki oświatowe oraz kulturę.